Bijna! - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Kees Leeuw - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Kees Leeuw - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 November 2013 | Nederland, Kerkdriel

Na 600+ werkuren, ontzettend veel geregel van visum tot allergiepillen (bedankt mam!), een geweldig afscheidfeest (bedankt voor alle kaarten, cadeaus en overlevingspakketten!) en een heerlijke verassing in Keyzer Palace (bedankt jongens!) gaat het avontuur dan toch echt bijna beginnen. Overmorgen vlieg ik voor 6 maanden naar Australië!

Morgen nog de allerlaatste dingen regelen, de backpack volmieteren, en alle voorbereidingen nog een keer dubbelchecken zodat ons mam na mijn vertrek niet al te veel slaaptekort heeft, en dan de laatste nacht in Nederland.

Ik ben compleet gesloopt door de afgelopen dagen, en morgen staat de schoonmaakster weer om half 9 een hoop herrie te maken (grapje jacqueline je bent een schat :D) dus ik hou het nu voor gezien, trusten!

• 05 November 2013 - 01:35

Sander Brouwers:

Vergeet niet je zetpillen Sjees! Veel plezier!!

• 05 November 2013 - 10:28

Bart Wijkmans En CO:

Hoi Kees:geniet van je rust in Australie en wij wensen je ontzettend veel plezier.Groeten uit Engelen.

• 06 November 2013 - 11:57

Niet Daan Van Hooft:

Keesje, de geruchten dat je vriendjes je misschien gaan uitzwaaien op schiphol zijn niét waar! geloof ze niet. Snel weer vergeten!

• 06 November 2013 - 12:02

Marjan De Leeuw:

hoi kees ik was vanmorgen nog bij jullie thuis, maar je lag nog lekker in je bedje. dus wens ik je bij deze een ontzettende goede reis en veel plezier in australie. Kom weer veilig terug bij ons. Groetjes tante Marjan.

• 06 November 2013 - 12:25

Kees De Leeuw:

@Sander Ze zitten er al in!

@Familie Wijkmans Hartstikke bedankt, tot over een half jaar!

@Daan Let ook vooral niet op de trajectcontrole waar je niet langskomt..

@Marjan Mam vertelde het toen ik beneden kwam, dankjewel en tot over 6 maanden!

• 06 November 2013 - 16:47

Mirijam Van Oers:

Je zit bijna in het vliegtuig, mam heeft nog een leuke afscheidsfoto geappt zojuist. Hele voorspoedige vlucht, rust uit van de turbulente dagen en stap fris Australië binnen. Heel veel plezier, ben kei jaloers op je, was ik nog maar jong en had ik maar zoveel 'ballen'. Groetjes, ga je volgen, je staat onder favorieten vanaf nu!

• 06 November 2013 - 17:09

Hermien:

Lieve Kees, kan nog net voordat je instapt: goede reis, kom weer veilig terug bij ons en GENIET!!
    Groetjes van de Engeltjes XXX

• 08 November 2013 - 07:46

Moeders:

hoi die Kees,

via buurvrouw Antoinet wisten we al dat je veilig was geland en daarna kregen we van een aantal vrienden ( via tweet van jou) te horen dat jij en je baggage veilig waren aangekomen.
    hopelijk was je niet al te moe en heb je al wat kunnen "bijslapen". doe lekker rustig aan de komende dagen, ff bijtanken en koop gauw een grote fles zonnebrandcreme. ( je moedertje kan het niet laten haha)
    Tom vindt je bed heerlijk slapen, hij heeft plek zat en lag vanochtend ondersteboven in bed.
    liefs en dikke kus van je pa, tom en mij xxx

• 08 November 2013 - 17:46

Ries En Antoinette:

Hoy Kees
    Eindelijk in Australie geland en hopelijk al wat bijgeslapen.
    Geniet van het warme weer daar, hier is het maar 10 graden en regenachtig.
    we blijven je volgen en hopen dat alles naar jouw wens gaat zoals je had gedacht'
    groetjes en veel succes